Potentiële doelpunten voor het komende seizoen

Inmiddels is seizoen 2021/2022 ten einde. Na 2 corona jaren eindelijk weer een seizoen vol kunnen maken. Het was voor ons een mooi en enerverend seizoen.

Ons vlaggenschip deed sinds jaren weer volop mee in het linker rijtje en heeft tot laat meegestreden om een plek in de na-competitie. Voor het komende seizoen is de selectie ook weer rond. Naast een aantal jongens die lager gaan spelen (Guido, Detmar en Aldo), vertrekken Talib Azarkan en Anouar Haout richting KSV Fortissimo. Bedankt voor de inzet dit seizoen en veel succes in de toekomst. We zullen jullie blijven volgen.

Daar tegenover staat de komst van diverse nieuwe spelers. Koen Warnaar en Thomas de Kruijff zullen de strijd aangaan voor een plek onder de lat. Mike Peters en Rinke Rozema komen over van Scherpenzeel en zullen met de ervaring en kwaliteiten die ze hebben belangrijke pionnen worden komend seizoen. Voorin komt er met Lars Haalboom en Frank Hol ook de nodige kwaliteit bij.

Nadat we in de coronaperiode gestart zijn met de renovatie van het 1e elftal zullen we de komende periode proberen door te pakken richting andere elftallen. Het 2e elftal is hier een mooi voorbeeld van. De TC is daar al druk doende mee.

Daarnaast hebben we (onder aanvoering van Arnand van Norel) veel energie gestoken in onze jeugd, gevolg is mooie sportieve resultaten en toeloop van meer talenten. Op 11 juni jl. hebben we een afsluitende jeugddag gehad waar een hoge opkomst was en de jeugdcommissie de teams bekend heeft gemaakt voor volgend seizoen. We hopen natuurlijk op nog meer nieuwe talenten, maar we zijn verheugd om te zien dat er een mooie stijgende lijn in het aantal teams zit. “De jeugd heeft immers de toekomst”.

Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we volgend seizoen starten met meer teams, waaronder sinds lange tijd weer een vrouwenteam, waar we als club heel blij mee zijn.

Een ander hoogtepunt was natuurlijk het eindelijk kunnen regelen en geven van een mooi afscheid aan Dirk van Wikselaar. Na 40 jaren in ons bestuur een welverdiend lintje gekregen.

We hebben als bestuur, reeds ingezet tijdens de coronaperiode, dit jaar gebruikt om onze organisatie verder te versterken en gewerkt aan een verbetert sponsorbeleid (o.a. oprichting Business club). Volgens ons zijn we daar goed op weg. De uitstraling van de club wordt steeds beter. Volgend seizoen willen we daar op voortborduren, o.a. door steeds meer teams/elftallen en begeleiding in het nieuw te steken.

Dit seizoen zijn er ook weer updates geweest aan het sportpark. Het complex wordt steeds iets mooier. De klusjesdag op 11 juni is dan ook gebruikt om onze accommodatie een laatste update te geven, zodat alles weer gerepareerd is en het weer klaar is voor de zomer. Leo en een grote groep klussers hebben deze dag diverse kleine en grote klussen gedaan, waardoor alles weer picobello is. Natuurlijk blijft gras groeien en moeten we planten snoeien, dus de VMP zal de zomer doorgaan met hun werkzaamheden.

Aankomend seizoen bestaan we 75 jaar, we zijn natuurlijk al van start gegaan met de voorbereidingen van dit feest d.m.v. de jubileumcommissie. Deze feestweek moet de afsluiting worden van een mooi en sportief seizoen 2022/2023. Vanaf vandaag, vrijdag 17 juni, zal onze accommodatie en dus ook clubhuis gesloten zijn tot begin augustus.

Wij als bestuur willen langs deze weg alle sponsoren, leden en vrijwilligers bedanken voor de tomeloze inzet van het afgelopen seizoen en wensen iedereen een fijne vakantie.

Tot in augustus!
Het Bestuur