Potentiële doelpunten voor het komende seizoen

Harskamp heeft met de van DTS Ede afkomstige Frank Hol en de van Fortissimo afkomstige Lars Haalboom potentiële doelpunten binnengehaald voor het komende seizoen.

Frank Hol

De 34-jarige Frank Hol heeft een CV die er niet om liegt. De aanvaller speelde in de jeugd bij clubs als Fortissimo, Bennekom, Feyenoord en De Graafschap. In zijn seniorentijd heeft Frank Hol de nodige doelpunten gescoord voor clubs als Achilles’29, Bennekom, FC Lienden, DOVO, IJsselmeervogels, JVC Cuyk, VVOG en DTS Ede. ,,Met de komst van Frank Hol zijn we erg blij. Na een aantal goede gesprekken heeft Frank zijn ja-woord gegeven. Of daarin meeweegt dat zijn familie (aanvoerder Lars van Wikselaar en voormalig voorzitter Dirk van Wikselaar, red.) een belangrijke rol vertolken bij de club? Dat zal ongetwijfeld maar daar is door mij niet over gesproken. Wel over de plannen die de club Harskamp heeft met de selectie. Frank gaf aan dat hij zich daar zeker in kan vinden”, legt Harskamp bestuurslid Escher van Norel uit.

Frank Hol kwam voor het laatst uit voor eersteklasser DTS Ede. Eind vorig jaar (2021) stopte de aanvaller om hem moverende redenen bij DTS Ede. ,,Ik verwacht dat Frank met zijn routine zeker een medebepalende rol in het elftal zal krijgen. Maar dat is aan Frank en trainer Collin Oosterholt”, sluit Escher van Norel hoopvol af.

Aanwinst voor komend seizoen: Frank Hol

Lars Haalboom

,,Ik heb altijd contact gehouden met de 21-jarige Lars Haalboom. Op het moment dat ik hoorde dat hij zijn horizon wilde verleggen, is er met hem gesproken. Uiteindelijk heeft dat geleid tot de toezegging dat Lars volgend seizoen de aanval van Harskamp komt versterken. Hij heeft altijd gezegd, na onze periode bij DTS Ede en Fortissimo nog een keer met mij te willen samenwerken. Daarnaast kiest hij voor perspectief. Lars is ervan overtuigd dat Harskamp een rol van betekenis zal spelen in de klasse waarin het uitkomt. Ik ben heel blij met zijn komst”, laat Harskamp-trainer Collin Oosterholt weten.

REACTIE ,,Ik heb drie geweldige jaren gehad bij Fortissimo. Veel geleerd, maar mijn gevoel zij me dat dit voor mij het moment was om verder te kijken”, oordeelt Lars Haalboom.

Lars Haalboom stelt verder in het verleden altijd prettig met de Harskamp trainer te hebben samengewerkt. ,,Toen ik hoorde van de ambities die Harskamp heeft en de namen zag van de spelers die de club gaan versterken wilde ik graag met het Harskamp-bestuur praten. Uiteindelijk heeft dit alles geleid tot mijn overstap. Het was best een moeilijke keuze maar ik heb er goed over nagedacht en mijn gevoel gevolgd”, besluit Lars Haalboom.

Aanwinst voor komend seizoen: Lars Haalboom

• TopParken