Unieke clubcollectie van SV Harskamp

De ledenshop biedt jou als lid van je club de mogelijkheid items uit de unieke clubcollectie aan te schaffen. Onder het kopje ‘Clubcollectie’ zijn de (bedrukte) kledingstukken te bestellen die specifiek door SV Harskamp geselecteerd zijn. Behalve de eigen clubcollectie, biedt de Ledenshop ook de mogelijkheid overige items voor je sport te bestellen, onder ‘Teamwear’ en ‘Accessoires’.

De aankopen die je in de Ledenshop doet, leveren direct voordeel op voor je club. Iedere bestelling draagt bij aan de sponsorbijdrage die jouw club van de kledingsponsor ontvangt. Zo maak je met een aankoop in de Ledenshop dus niet alleen jezelf of iemand anders blij, maar doe je ook iets goeds voor je club! De Ledenshop is ingericht om het bestelproces van de clubcollectie voor zowel de sportspeciaalzaak als de club en haar leden zo gemakkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Levering van je bestelling vindt plaats via de sportspeciaalzaak bij jou in de buurt. Als je een bestelling plaatst, kun je deze binnen enkele dagen bij de betreffende winkel ophalen. Daar wordt behalve de levering ook de eventuele bedrukking van je teamkleding verzorgd. Als je vragen of opmerkingen hebt over de Ledenshop, kun je contact opnemen met de sportspeciaalzaak.

Naar de ledenshop

• T-shirt (dames)

€20,99 €18,89

• Quarter Zip

€37,50 €33,75

• Top Round Neck

€34,99 €31,49

• Polyester Suit

€49,99 €44,99

• Top Full Zip (dames)

€39,99 €35,99

• Polo

€25,99 €23,39

• T-shirt

€19,99 €17,99

• In memoriam: Niels Schreuder

Verslagen zijn we nu we hebben gehoord dat Niels Schreuder maandagavond 29 januari betrokken is geweest bij een noodlottig ongeval.

02 februari 2024

• Holland Parket