Nieuwe selectiespeler: doelman Koen Warnaar

Nadat de gesprekken met de huidige selectiespelers waren afgerond was het duidelijk voor de technische commissie dat er voor het komende seizoen een extra doelman moest komen. Gelukkig konden we snel toeslaan en kunnen we Koen Warnaar komend seizoen begroeten als nieuwe selectiespeler.

Doelman Koen Warnaar

Doelman Koen Warnaar in actie.

‘’Koen is in mijn ogen een talentvolle keeper in deze regio. Hij is sterk in een 1-op-1 situatie en ook meevoetballend sterk’’, licht Harskamp trainer Collin Oosterholt toe. De Harskamp trainer en de nieuwe doelman werkten al eerder samen bij collega vierdeklasser Fortissimo. ,,Hij is nog jong en de laatste drie jaar een vaste waarde bij Fortissimo. Dit seizoen is hij niet bespaard gebleven voor een blessure. Maar hij doet er alles aan om fit te zijn bij de overkomst naar ons.”

Koen mag de strijd aangaan met Guido de Geit. Beide goede keepers die elkaar zeker zullen versterken. Zij moeten het mij zo moeilijk mogelijk maken een goede keuze te doen. Uiteindelijk wordt de club en het eerste team daar zeker niet slechter van”, lacht de Harskamp-trainer tot besluit.

• TopParken

• De Rank Administratie en Advies