Algemene ledenvergadering 14 november 2023

Afgelopen dinsdag 14 november 2023 hebben wij onze algemene ledenvergadering gehouden. Dat is altijd een belangrijk moment in het jaar, we blikken terug op afgelopen jaar, wat hebben we allemaal gedaan, wat is er bereikt, wat waren de sportieve hoogtepunten en zijn we financieel gezond. Daarnaast kijken we naar de toekomst, waar willen we heen als vereniging.

Nu was de opkomst helaas stukken minder dan de afgelopen jaren, we gaan er maar vanuit dat het slechte weer en onze transparante houding als bestuur debet is aan het mindere nut en de noodzaak van het komen naar deze ALV.

Aangezien er altijd punten besproken worden die voor iedereen van belang zijn, willen we hier toch even kort een samenvatting geven.

Naast dat we de standaard agendapunten hebben besproken en hier verder geen noemenswaardige vragen over zijn gekomen willen we twee punten er even uitlichten.

Bestuursverkiezing

Barry Waaijenberg heeft te kennen gegeven niet herkiesbaar te zijn als bestuurslid. Na ruim 15 jaar vind hij het een mooi moment om het stokje over te dragen. Dit houdt in dat de functie van secretaris openstaat. Naast zijn werk als secretaris vallen het wedstrijdsecretariaat en ledenadministratie ook onder zijn vleugels.

Kortom we zoeken een nieuw dagelijks bestuurslid in de functie van secretaris en de werkzaamheden van het wedstrijdsecretariaat en de ledenadministratie moet worden opgevangen. Het kan dus eventueel ook opgesplitst worden over 3 personen. Barry blijft het komende seizoen beschikbaar om de werkzaamheden uit te voeren en-of de mensen in te werken. Mochten er vragen zijn over de inhoud van deze werkzaamheden horen wij dat graag.

Rondvraag

Vanuit de vrijdagmiddagploeg kwamen enkele zaken naar voren die voor verbetering vatbaar zijn. Na de trainingsavonden en de wedstrijddagen komt het regelmatig voor dat er de volgende dag nog deuren openstaan van kleedkamers, lichten nog branden en ballen gevonden worden. Dit moet toch op te lossen zijn, de laatste die een ruimte verlaat sluit de deuren en doet de lichten uit. Ga je met 10 ballen trainen, kom je met 10 ballen terug. Klinkt heel simpel. Laten we dat dan ook doen met zijn allen!

Bedankt voor je aanwezigheid deze avond.

• Hemelvaarttoernooi 2024

Dit jaar hebben we wederom een fantastisch Hemelvaarttoernooi mogen beleven, gevuld met sportiviteit en enthousiasme.

13 mei 2024

• Voorjaarsvernieuwingen in volle gang

Ontdek de nieuwste upgrades bij onze club: van uitgebreide parkeergelegenheid tot onze nieuwe mascotte, TopperBOB!

20 maart 2024

• TopParken