Vrijwilligers zetten zich in voor schuifpui

Het afgelopen seizoen sloten we af met een fantastische feestweek. Met de start van het nieuwe seizoen heeft de selectie al diverse trainingen achter de rug. Maar ook tijdens de zomerstop heeft de activiteit niet stilgestaan.

Met veel toewijding heeft de Vrijdagmiddagploeg (VMP) samen met andere enthousiaste vrijwilligers hard gewerkt aan de renovatie van onze kantine. Het resultaat mag er zijn: een prachtige schuifpui die een gezellige overgang creëert tussen binnen en buiten. Onze dank gaat uit naar iedereen die hieraan heeft bijgedragen. We zijn enorm dankbaar voor jullie inzet!

Nieuwe kantine-upgrade brengt binnen en buiten samen

• Top's Bouwbedrijf

• Entrance automatische deuren