SV Harskamp geeft clublogo een opfrisbeurt

Het logo van sportvereniging Harskamp heeft in opdracht van het bestuur een opfrisbeurt gekregen. Het nieuwe logo onderstreept de verdere professionalisering van de vereniging.

Het bestaande logo van Harskamp was nadat deze jarenlang dienst had gedaan een tikkeltje gedateerd. “We hebben er vaak over gesproken en in januari hebben we besloten om hier toch werk van te maken”, zegt Marco van den Brink, bestuurslid van Harskamp, “De laatste jaren is onze vereniging enorm ge-upgrade. Enkele jaren geleden zijn we gestart met de accommodatie. Onze accommodatie is nu spik en span, met als laatste oplevering de facelift van de kantine. De laatste maanden is er hard gewerkt aan het op peil brengen van de selectie-elftal(len) en aan het binnenhalen van nieuwe sponsoren.”

Om deze professionalisering te onderstrepen heeft het bestuur van SV Harskamp in samenwerking met de sponsorcommissie besloten om een nieuw logo te ontwikkelen. Hiervoor is een professioneel reclamebureau in de arm genomen die, tegen een vriendentarief, een logo voor ons heeft ontworpen.

SV Harskamp geeft clublogo een opfrisbeurt

Evert Top: “We hebben het Dordrechtste communicatiebureau bjzndr een aantal uitgangspunten meegegeven voor de ontwikkeling van het nieuwe logo. We wilden geen totaal nieuw logo, maar dat er herkenbare elementen van het oude logo terug zouden komen in het nieuwe logo, maar wel dat het nieuwe logo meer van deze tijd zou zijn. Het reclamebureau heeft er meer een voetballogo van gemaakt door een voetballer op een schild af te beelden. De clubkleuren komen goed naar voren in het schild en de voetballer. Al met al krijgt Harskamp hiermee een stoer logo wat weer helemaal van deze tijd is.

“Het logo is een evolutie ten opzichte van het bestaande”, zegt Marco van den Brink, “daarmee gaan we geen oude spullen weggooien, maar kunnen we beide logo’s tijdelijk naast elkaar blijven gebruiken. Daar waar iets vervangen zal moeten worden komt het nieuwe logo erop. Huidige kleding e.d. blijft dus het oude logo houden totdat er nieuwe kleding wordt besteld. Duurzaam en verantwoord dus.”

• Tropical night party: 20 april

Op zaterdag 20 april is er een feestavond met als thema Tropical Night. Kom gezellig verkleed in tropische sferen!

04 maart 2024

• D-Style by Dian