SV Harskamp leeft

Prestaties op het veld

Met een goed gevoel eindigen wij 2022, om er vervolgens weer een spetterend 2023 van te maken. Het eerste halfjaar, seizoen 2022-2023, is een hele goede periode geweest voor onze club. De sportieve prestaties zijn over het algemeen erg goed te noemen:

• Ons eerste elftal dat bovenaan staat en zich dus winterkampioen mag noemen.
  • Diverse jeugdelftallen die bovenaan in de fases eindigden, waardoor ze steeds een klasse hoger gingen. Een heus damesteam dat van de grond is gekomen.

Prestaties buiten het veld

We zijn dan ook blij om te melden dat leden van de staf rondom de selectie ook volgend seizoen doorgaan. Ook de enorme groei van ons ledenbestand (vanaf 2020 met meer dan 20%) stemt ons tot juichen. We hebben sinds jaren weer een bijna doorlopende jeugdafdeling.

Naast de sportieve prestaties hebben we als vereniging ook andere stappen gemaakt voor de toekomst. We hopen in de winterstop onze zonnepanelen te plaatsen en samen met de installatie van onze energiezuinige ketel op zonnecollectoren werken wij continue aan de verdere vergroening van onze accommodatie. Deze positieve gebeurtenissen zien we ook terug in onze relaties; de sponsorcommissie is lekker druk!

Activiteiten agenda

Wij willen jullie graag wijzen op de agenda met geplande activiteiten. Zoals daar te lezen, komen er diverse activiteiten aan gedurende de winterstop. Wat te denken van de het driedorpen jeugd zaalvoetbaltoernooi in Barneveld, waar wij sterk vertegenwoordigd zijn en het Ede Stad zaalvoetbaltoernooi voor eerste elftallen in de v.d. Knaaphal te Ede. Kom onze elftallen support geven deze dagen.

De tweede helft van dit seizoen ziet er misschien nog wel mooier uit

De jeugd begint met twee teams extra aan fase 3, wat geweldig is natuurlijk. We hopen dat de dames hun inzet beloond zien worden in meer punten en dat het eerste elftal het vol mag houden, zodat we met ons jubileumfeest een extra cadeau mogen krijgen. Ja inderdaad we bestaan in juni 2023 75 jaar, dit jubileum zal groots gevierd worden. Hou ook hier de agenda in de gaten m.b.t. alle festiviteiten.

Als laatste willen wij graag van de gelegenheid gebruik maken om onze leden, vrijwilligers en sponsoren hartelijk te bedanken voor hun inzet. Wij wensen jullie allen fijne feestdagen en een heel voorspoedig nieuw jaar.

Tot op de nieuwjaarsreceptie op 7 Januari 2023.

Met sportieve groet,
Berry, Barry, Marco, Escher, Leo, Erik, Gerdo en Arnand

• Hemelvaarttoernooi 2024

Dit jaar hebben we wederom een fantastisch Hemelvaarttoernooi mogen beleven, gevuld met sportiviteit en enthousiasme.

13 mei 2024

• Zoonen Vastgoed