Stem op SV Harskamp via de Rabo App of Rabo Online Bankieren

SV Harskamp is door de Rabobank genomineerd als deelnemer aan het maatschappelijk project ter verduurzaming van de gebouwen. Graag willen wij zonnepanelen plaatsen. Ben je lid van de Rabobank stem dan op ons!

Hoe te stemmen?

• Vanaf 28 februari tot eind maart mag er gestemd worden
  • Klik op deze link
  • Log in via je Rabo App of Rabo Online Bankieren
  • Selecteer SV Harskamp
  • Klaar!

Wat gaat er gebeuren?

Rabobank wil een actieve bijdrage leveren aan een duurzamere leefomgeving. Daarom investeren zij in zonnepanelen voor maatschappelijke gebouwen zoals clubhuizen. Als lid van Rabobank bepaal jij mee welke maatschappelijke gebouwen Rabobank helpt te verduurzamen door middel van zonnepanelen.

Als SV Harskamp gekozen wordt door de Rabobank leden, dragen ze voor 50% bij aan de kosten voor het plaatsen van zonnepanelen op ons Kleedkamergebouw. Niet alleen kunnen we daarmee onze eigen elektriciteit opwekken, met de huidige energieprijzen betekent dit ook een substantiële besparing.

Help jij ons aan zonnepanelen?

• Hemelvaarttoernooi 2024

Dit jaar hebben we wederom een fantastisch Hemelvaarttoernooi mogen beleven, gevuld met sportiviteit en enthousiasme.

13 mei 2024

• TopParken