In de lente schaatsen bij SV Harskamp

Omdat SV Harskamp 75 jaar bestaat hebben we woensdag 14 juni voor de de jeugd van 5 t/m 17 jaar een kunstijsbaan staan waarop geschaatst kan worden. Doordat alle kinderen van alle gezindten welkom zijn en er dus ook geen kosten aan zijn verbonden kunnen ze spelenderwijs kennis met elkaar maken.

1e ronde Ede Doet 2023 komt eraan!

Nog even en dan wordt de 1e waardecheque van 2023 bezorgd! Net als vorig jaar hebben de cheques een waarde van € 7,50. Houd de brievenbus goed in de gaten, de bezorging gaat plaatsvinden in de week van 20 maart!

Je kunt je cheque doneren door op de onderstaande knop de klikken en de instructies te volgen (cheques mogen ook ingeleverd worden op de club).

Doneer EdeDoet cheque

• Hemelvaarttoernooi 2024

Dit jaar hebben we wederom een fantastisch Hemelvaarttoernooi mogen beleven, gevuld met sportiviteit en enthousiasme.

13 mei 2024

• Plus Pater