Binnenkort contributie afgeschreven van uw rekening

Een dezer dagen zal de contributie weer van uw rekening worden afgeschreven. De contributie is met terugwerkende kracht over de afgelopen seizoenshelft. U herkent onze incasso aan de volgende gegevens:

• Ons Incassant ID: NL09ZZZ401192260000;
  • Omschrijving: contributie 1-7 tm 31-12-2022 of Contributie/donateur sz 22-23

Het bedrag van de incasso is als volgt bepaald:

• Senioren: €18,50 per maand
  • Junioren: €12,00 per maand
  • Pupillen: €9,00 per maand
  • Mini pupillen: €5,00 per maand
  • Wasgeld: €6,00 per jaar voor senioren en junioren.
  • Niet voetballende leden: €50,00 per jaar
  • Donateurs: €50,00 per jaar.
  • Het 2e en volgende jeugdlid uit één gezin krijgt 50% korting op de vastgestelde contributie.
  • De contributie wordt jaarlijks door de ALV vastgesteld en wordt in 2 keer van de bankrekening afgeschreven.
  • De contributie wordt betaald voor het volledig seizoen, ook als men tussentijds stopt met het lidmaatschap.
  • Hemelvaarttoernooi 2024

Dit jaar hebben we wederom een fantastisch Hemelvaarttoernooi mogen beleven, gevuld met sportiviteit en enthousiasme.

13 mei 2024

• De Griffel Metaalverspaning