Derde contractseizoen bij SV Harskamp

Collin Oosterholt (38) heeft bij vierdeklasser en koploper Harskamp zijn contract verlengd. Oosterholt gaat daarmee zijn derde contractseizoen bij Harskamp in.

,,Een mooi verlaat Sint-Nicolaas cadeau. De bekendmaking gisteravond (6 december) werd unaniem door zowel het bestuur als spelersgroep ondersteund. Ik ben er echt blij mee want het bevalt me bij Harskamp uitstekend. Een prima organisatie en een club waar eerder gemaakte afspraken daar waar mogelijk worden nagekomen”, opent Collin Oosterholt.

Collin Oosterholt en Escher van Norel

,,De club Harskamp in de volle breedte is blij dat wij overeenstemming hebben bereikt. Collin is twee jaar geleden bij Harskamp begonnen. Samen hebben we een plan voor drie jaar opgesteld. Nu bijna anderhalf jaar later blijkt dat Harskamp echt op de goede weg is. Waar het eindigt zal aan het einde van het seizoen nog moeten blijken. Maar vierdeklasser Harskamp is weer een club waar met respect naar wordt gekeken. Deze positieve beslissing is niet alleen door het bestuur genomen, maar ook na het spreken met de selectiegroep. Alle selectiespelers hebben ons geadviseerd het contract te verlengen. Dat zegt genoeg”, aldus Harskamp bestuurslid Escher van Norel.

,,Dat de spelersgroep is geraadpleegd en unaniem voor was ben ik blij mee. Daarin zitten naast echte Harskampse jongens, ook spelers die op het hoogst mogelijke niveau van alles hebben meegemaakt. De club heeft visie en uiteraard heb ik gevraagd hoe zij de toekomst zien. Je kunt halverwege het eerder gemaakte plan wel zeggen dat het er goed voorstaat. Maar wat daarna? De doelstelling van iedereen die daarvoor verantwoordelijkheid draagt binnen de club is de komende jaren toe te werken naar een stabiele derdeklasser. Mocht dat na dit seizoen al zo zijn lopen we voor op het schema. Mocht promotie na dit seizoen niet lukken heeft Harskamp in ieder geval laten zien dat zij een niet te onderschatten ploeg zijn. Het is geen toeval dat onze supportersschare wekelijks groter wordt. De saamhorigheid binnen de club is groot. Wat zou het mooi zijn het 75-jarig jubileum volgend jaar in te luiden met het derdeklasser schap? De vraag stellen is hem beantwoorden. De weg is nog lang, eerst zaterdag maar eens bij Redichem proberen te winnen. Dan een vrij lange winterstop waarin Harskamp zich op de tweede competitiehelft gaat richten”, besluit de Harskampse trainer.

,,Ik denk dat hier geen woord ‘Spaans’ bij zit om in de sfeer te blijven. Vierdeklasser Harskamp zit in de lift maar denkt naast de hoofdmacht ook aan de hele vereniging. Misschien is dat wel onze grootste winst”, besluit het bestuurslid technische zaken Van Norel.

• D-Style by Dian

• Polskamp Meat Industry